FAQ

Ako sa môžem prihlásiť na zájazd?

Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob prihlásenia je priamo cez našu stránku, osobne, cez e-mail alebo telefonicky.

Cez našu stránku Pri každom zájazde je prihlasovací formulár pomocou ktorého sa môžete prihlásiť na daný zájazd.
Cez e-mail na ck@awertour.sk
Osobne na adrese Radlinského 28 , 81107 Bratislava
Telefonicky na Tel/fax: 02/52492922 alebo Mobil: 0911285240

Kedy mám miesto na zájazde skutočne potvrdené?

Vaša prihláška sa stáva záväznou po uhradení zálohy. Výšku zálohy je 50% zo sumy objednávky. V prípade platieb v hotovosti osobne v našej kancelárii, dostanete príjmový pokladničný doklad, ktorý je zároveň dokladom potvrdzujúcim Vašu účasť na zájazde. Po pripísaní Vašej platby na účet Vám emailom odošleme potvrdenie o tom, že sme Vašu platbu prijali a týmto potvrdzujeme Vašu účasť na zájazde.

Je možné miesto na zájazde si rezervovať bez zaplatenia zálohy?

Každá prijatá prihláška je automaticky považovaná za rezerváciu miesta na zájazde. Táto rezervácia sa v momente zaplatenia zálohy za zájazd stáva záväznou prihláškou, na ktorú sa vzťahujú stornopodmienky. Po vyplnení prihlášky Vám odporúčame zaplatiť zálohu obratom, resp. do termínu určeného v potvrdení prihlášky, inak Vám žiaľ miesto na zájazde nevieme garantovať. Naše zájazdy, hlavne posledné miesta na zájazdoch, sa zapĺňajú veľmi rýchlo. Pochopiteľne, prednosť majú tí naši klienti, ktorí si rezervované miesto na zájazde „poistia“ čo najskôr zálohou.

Akými spôsobmi je možné zaplatiť zálohu, resp. doplatok za zájazd?

Platbu môžete vykonať priamo u nás v kancelárii alebo prevodom v banke. Priamo v našej kancelárii je možné platiť v hotovosti v EUR alebo vybraných zahraničných menách (USD v prepočte aktuálnym kurzom Národnej banky Slovenska www.nbs.sk). V kancelárii nie je momentálne možné úhradu zrealizovať platobnou kartou.

Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím uveďte:
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: na vyžiadanaie v CK AWERTOUR
Popis transakcie/Účel platby: ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uveďte Vaše priezvisko + dátum zájazdu
(napríklad: Nováková 22042014)

číslo účtu: 2626081630/1100
IBAN: SK90 1100 0000 0026 2608 1630

Mám sa na zájazd poistiť alebo nie? Ako si správne vybrať poistenie?

Cestovná kancelária AWERTOUR všetkým svojim klientom pri cestách do zahraničia výslovne odporúča mať platné komplexné cestovné poistenie. Poistenie si klienti zabezpečujú sami, alebo môžu využiť služby zmluvnej poisťovne CK AWERTOUR – UNIQA. Všetky druhy poistenia je nutné objednať si už pri prihlásení sa na zájazd a zaplatiť v prvej zálohovej platbe. Viac informácií o poistení získate v kancelárii CK AWERTOUR alebo poisťovni UNIQA.

Cestujem sám. Čo s tým súvisí, keď ubytovanie je zabezpečené v dvojposteľových izbách?

V prípade, že máte záujem o doubytovanie do dvojposteľovej izby, urobíme všetko preto, aby sme pre Vás na zájazde našli spolucestujúceho, s ktorým budete na zájazde spoločne bývať. Pri doubytovávaní zásadne doobsadzujeme do jednej izby osoby rovnakého pohlavia. Upozorňujeme Vás však na to, že nemôžeme niesť zodpovednosť za hygienické návyky, svetonázor, chrápanie, či nevhodné správanie Vášho spolubývajúceho. Negatívnych prípadov je zlomok, absolútna väčšina našich klientov sú veľmi slušní a tolerantní ľudia, zlé prípady sa však stávajú a je našou povinnosťou Vás na ne upozorniť.

Ak si želáte bývať v jednoposteľovej izbe, je nutné si takúto izbu priplatiť. Pri väčšine našich zájazdov Vám jednoposteľovú izbu zabezpečíme za príplatok. Kvôli výške príplatkov za jednolôžkovú izbu na jednotlivé zájazdy, kontaktujte prosím našu kanceláriu.

Kedy dostanem presné inštrukcie k zájazdu? Napríklad, kde a kedy je nástup na zájazd a pod.?

V čase približne 10 dní (najneskôr však 7 dní) pred plánovaným odchodom zájazdu Vám zašleme definitívne pokyny k zájazdu. Pokyny Vám pošleme poštou na adresu uvedenú na prihláške, (na požiadanie Vám tieto pokyny zašleme aj emailom).

Kedy a ako dostanem od Vás letenku, prípadne ďalšie doklady potrebné k zájazdu ?

Všetky potrebné doklady Vám odovzdáme pri nástupe na zájazd, miesto a čas nástupu na zájazd je uvedené v definitívnych pokynoch k zájazdu, ktoré všetkým klientom posielame poštou na adresu uvedenú na prihláške v lehote približne 10 dní, najneskôr však 7 dní pred plánovaným odchodom zájazdu.

Chcel by som venovať zájazd ako darček. Je možné u Vás zakúpiť darovaciu poukážku? Ako dlho poukážka platí?

V ponuke máme veľmi pekné darčekové poukážky, ktoré iste potešia vašich blízkych. Poukazy nemáme v presne stanovených hodnotách, preto si hodnotu poukážky určujete sami (napríklad darčeková poukážka v hodnote 500€, 250€, 100€ ale aj 1000€) tak isto si môžete zvoliť darčekový poukaz na už konkrétny termín napríklad Lurdy s odletom 22.5.2024 Darčekové poukážky sú platné 1 rok od vystavenia. Po úhrade si ich môžete vyzdvihnúť v našej kancelárii, alebo s Vami dohodneme iný spôsob doručenia (npr. poštou vo fome cenného listu). Pre platbu takouto darčekovou poukážkou potom stačí ju osobne priniesť do našej kancelárie, kde si obdarovaný vyberiete ten najvhodnejší zájazd.